[Java lista] OFF: MS Visio

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2007. Nov. 15., Cs, 19:09:39 CET

Hali,

Ha van itt valaki a listán, aki ismer egy olyan ingyenes MS Visio Viewert, amiben a másolás is mûködik., légyszi írja meg.

Ami nekem eszembejutott....

- Visio-Viewer:
Lehet, hogy létezik olyan 'intelligens' viewer, amit keresel, én mondjuk nem fűznék hozzá nagy reményeket, mert ami neked kell az szerintem inkább export-funkció. Hasonlóan elképzelhető olyan Open Source Diagram-Editor, ami képes megnyitni a VSD-filekat vagy az xml-alapú VSX-eket én sajnos ilyenről sem tudok.

Ezek után marad

- vagy olyan 3rdparty eszköz ami képes natívan megnyitni az ilyen file-kat. Ilyenből több is van a neten én egy ingyeneset nem láttam, ami természetesen megint nem jelenti azt, hogy nincs is. Nem egy brutális összegért (20 dollár) vesztegetik (ingyenes kipróbálási lehetőséggel) az oroszok az alábbi cuccot
http://www.thebeatlesforever.com/processtext/abcvisio.html

- vagy valamiképpen mégis Visióval nyitod meg.

A.lehetőség: a barátod/kollégád gépén remote connection-nel egy egyszerű általad megirandó OLE2-s vagy AutoIT3-as progival (kb.: annyit kell csinálni a körítést nem számítva, hogy open & save as/export)

B.lehetőség: az egyik licence-ből csináltok egy 'mozgó' licence-t, VMware vagy valami hasonló virtualizációs szoftverrel -> Windows+Visio. Az image-t meg céges szabályozással mindig csak egy felhasználó tudhatja használni.

MM