[Java lista] OFF: MS Visio

lex-x at freenet.de lex-x at freenet.de
2007. Nov. 15., Cs, 16:14:24 CET

Sziasztok!

Most egy kicsit nem témába vágót kérdezek, de hát mostanában csak ezt a listát
járatom.

Egy ideje doksikat kell írjak a cégnél ahol dolgozom. Mostanában egyre gyakrabban
kapok ehhez anyagokat MS Visio formátumban. Ebbôl nekem ki kellene másolni
a "screenshot" -okat az én doksimba. Csakhogy a Copy/Paste itt nem megy, mert
nekem csak egy MS Visio Viewer van hozza.

Na most az igazi MS Visio állítólag sokba kerül, ezért nálunk csak néhány emberkének
vették meg. Akik meg már nagyon únják, hogy örökké a nyakukra járok.

Kerestem már a Google-ben is, de csak fizetôs programot találtam eddig, amivel
ki lehetne másolni a képeket JPG formátumban. (Itt sem olyan egyszerû, a program
gyakorlatilag egy printer driver, ami fileba nyomtat.)

Szóval a MS ismét csinált valami szuper programot.

Ha van itt valaki a listán, aki ismer egy olyan ingyenes MS Visio Viewert, amiben a másolás
is mûködik., légyszi írja meg.

üdv - E. Laci

"Jetzt Handykosten senken mit klarmobil - 14 Ct./Min.! Hier klicken"
http://produkte.shopping.freenet.de/handy_voip_isdn/klarmobil/index.html?pid=730025