[Java lista] makefile

Rozemberczki Zoltan rozoli at sunserv.kfki.hu
2007. Nov. 16., P, 09:02:36 CET

"Már az is nagyon jó teljesítmény tőle ..." dologról meg annyit, hogy az
első programom 1988-ban  A központi Fizikai Kutatóintézet analitikus
készletnyilvántartásának és készletgazdálkodásának TPA-ról Netware
hálózatra való átírása volt, s már azt is vakon végeztem.
Azóta biztos hülyültem, mert ez az élet rendje, de mindenkinek áll a
zászló, pl. jön egy cukorbetegség, s a velejáró megvakulás, s attólkezdve
téged is így vígasztalnának.
Zoli

<Ne feledd, hogy számítógéped nem kívánságaid, hanem parancsaid
teljesíti!>