[Java lista] JPA: how to get primary key

Loxy Gento loxygento at gmail.com
2007. Nov. 16., P, 12:50:13 CET

Szia,

Ez igaz, de én nem ismerek DAO - t. Egyszerűen POJO - k vannak, amik JPA -
val vannak perzisztálva (annotálva vannak vagy xml írja le a perzisztens
szabályokat).
Nem szeretnék megszorításokat követelni meg, sem interfészt
implementáltatni. Osztályokkal és azok példányaival szeretnék dolgozni,
általánosan, ORM provider függetlenül.

Ha már a JPA megköveteli a PK - t, akkor hozzáférhetővé tehetné kívülről is
(szerintem).

Csak van rá vmi megoldás.

lg

2007/11/16, auth.gabor at javaforum.hu <auth.gabor at javaforum.hu>:
> Halihó!

>   Ezt a DAO szokta csinálni, ami egy Session Bean, és szorosan összefügg a
Entity Bean-el. És ez profiver független (elvileg). :)