[Java lista] JasperReports es ekezetes karakter

Stef stefhun at gmail.com
2007. Nov. 16., P, 13:03:14 CET

Sziasztok!

Ket kerdesenm lenne a JasperReportssal kapcsolatban:
Hogyan kell elerni, hogy a magyar ekezetes karaktereket jol kezelje,
"kornyezet" fuggetlenul.
Jelenleg ha hosszu ekezetes karakterek vannak a riportban, akkor azokat
kihagyja. A szoveg property-nel azt allitottam be, hogy a font "beagyazott",
amirol azt hittem, hogy ha benne lesz a font a riportban, akkor nem lesz
gond az ekezetekkel, de tevedtem. Ezek szerint a beagyazas nem azt jelenti,
hogy a jrxml tartalmazza az adott fontkeszletet?

A masik kerdesem a kepekkel kapcsolatos: hogyan tudok kepet beagyazni a
riporthoz? Mi a szabvany metodika ilyen esetben? Esetleg egy kis pelda kodot
ha valaki mellekel, azt nagyon megkoszonom! Amit nem szeretnek, az az url-es
csatolas/hivatkozas, es ami jo lenne: legyen benne a kep a riportban
(beagyazva)...
IReports-ot nem birtam ravenni, hogy emelje be a kepet... a kep objektumon
nincs csatolas resz.

Udv!
Stef
--------- következõ rész ---------