[Java lista] Eclipse WTP - Faceted Project Framework

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2007. Nov. 22., Cs, 13:53:05 CET

Hali,

>Lehet, hogy én vagyok szörnyen müvelelten, de nekem se az aktiv, se a
passziv szókincsemben nem szerepel az a szó, hogy fazetta.

Szerintem szó nincs "műveletlenségről". Az a kérdés, hogy ez baj-e.
(Mármint, hogy nincs mihez kötni korábbról).

Ahogy én gondolom rettenetes tempóban születnek az új fogalmak illetve lesz
újabb jelentésük a régi szavaknak. Eröltetve a kérdést, hogy "vagy megszokik
vagy megszökik az ember". Csak meg kell nézni hozzá a száz évvel ezelötti
Basic English angol nyelvtankönyv 800 szavas szókincsét.

Egyébként - bár jópofa és támogatható maga ez a levlista-thread -, de
tömegméretektől függően, eléggé kiszámíthatatlan (szerintem), hogy végül
hogyan és kiknek nagyobb ráhatásával tudatosul egy fogalom a 'Social
Network'-ben (magyarán egy fogalom hogyan honosodik). ;) Például a 'fájl'
elsősorban a nagy példányszámú kezdőknek írott könyveknek köszönheti ma már
nehezen elvitatható primátusát (szerintem). Környezetemben - annó - mindenki
utálta, de amikor követtem a szakkönyv-kínálat alakulását, én mindig rendre
beleütköztem.

MM