[Java lista] metronom

Rozemberczki Zoltan rozoli at sunserv.kfki.hu
2007. Okt. 5., P, 10:54:23 CEST

Sziasztok,
1.3.1java-n készítgetem első gyengéimet. Kérdésem, hogy elérhető e
valahogy, hogy a gc() megzabolázható legyen. Arról van szó, hogy egy
metronom programot szeretnék készíteni, mindent tud, amit akartam, csak
időnként jön a gc(), és jól félreüt a metronóm.
Tudom, hogy realtime megoldásokat nem szereti az 1.3.1-s java, de esetleg
valamit mégis lehetne kezdeni ...
Az egyik ötlet, hogy a metronóm működéséhez szükséges paramétereket
callback függvénynek adom át, s azt nem kínozza holmi gc().
Zoli
Atleta: Multkor persze igazad volt a round dologban, csak nagyon cikinek
tartottam, s nem írtam ...

<Ne feledd, hogy számítógéped nem kívánságaid, hanem parancsaid
teljesíti!>