[Java lista] metronom

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2007. Okt. 5., P, 11:42:54 CEST

On Fri, 5 Oct 2007 10:54:23 +0200 (MEST)
Rozemberczki Zoltan <rozoli at sunserv.kfki.hu> wrote:

> Sziasztok,
> 1.3.1java-n készítgetem első gyengéimet. Kérdésem, hogy elérhető e
> valahogy, hogy a gc() megzabolázható legyen. Arról van szó, hogy egy

Röviden a válasz: nem.

Kicsit hosszabban: lehet a jvm-et paraméterezni, de a gc valamikor
mindenképpen megtörténik. Az persze változó, hogy milyen gyakran és
milyen hosszan történik.

Ad 1: nem kínlódnék 1.3 java-val (tán létezik valami realtime java is,
de nem tudok róla semmit)
Ad 2: nem biztos, hogy ezek a java leglényegesebb elemei :)

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos