[Java lista] metronom

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Okt. 5., P, 11:49:34 CEST

On 10/5/07, Rozemberczki Zoltan <rozoli at sunserv.kfki.hu> wrote:

> Sziasztok,
> 1.3.1java-n készítgetem első gyengéimet. Kérdésem, hogy elérhető e
> valahogy, hogy a gc() megzabolázható legyen. Arról van szó, hogy egy
> metronom programot szeretnék készíteni, mindent tud, amit akartam, csak
> időnként jön a gc(), és jól félreüt a metronóm.
> Tudom, hogy realtime megoldásokat nem szereti az 1.3.1-s java, de esetleg
> valamit mégis lehetne kezdeni ...
> Az egyik ötlet, hogy a metronóm működéséhez szükséges paramétereket
> callback függvénynek adom át, s azt nem kínozza holmi gc().
> Zoli
> [...]
Praktikusan ne csinálj feleslegesen túl sok objektumot, akkor nem is kell
mit felszabadítani :) Jó, ez a triviális programokat leszámítva nehezen
megvalósítható. Nem tudom persze hogyan is valósítottad meg az időzítést, de
simán el tudom képzelni, hogy maga az operációs rendszer nem támogatja a
tetszőleges pontosságu időpontban való "felébredést". Tipikusan 10ms-nál
pontosabban ritkán lehet megszabni ezt.

ĂĽdv
Zs