[Java lista] metronom

Rozemberczki Zoltan rozoli at sunserv.kfki.hu
2007. Okt. 5., P, 12:07:29 CEST

Sziasztok,
PDA-ra készül, átnézem objektum szempontból. A gond, hogy ez egy dumáló
PDA, s a beszéd is - meg egyebek - generálnak objektumokat. Az
elgondolásom az volt, hogy 10 prioritású szálban futt a metronóm, s
gondoskodom szabad időről a gc()-nekk.
Tulajdonképpen nem teljesen rossz a helyzet, csak 5-10 percenként félreüt.
Zoli

<Ne feledd, hogy számítógéped nem kívánságaid, hanem parancsaid
teljesíti!>