[Java lista] metronom

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Okt. 5., P, 15:30:15 CEST

On Fri, 5 Oct 2007 15:00:50 +0200
"istvan benedek" <istvan.benedek at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Nem az utem hosszaig sleepeltetned a szaladat hanem egy 'kicsit'
> rovidebb ideig, igy ha egy
> TIC utan gc dolgozik es a sleeped hosszabb lessz mint kellene meg igy
> is TAC elott ebredne fel a szalad

Nem lesznek hosszabbak a GC miatt a sleepek. Nem illene nekik. A keses
abbol adodik, hogy akkor all meg a vm, amikor ebren van a szal (ill. ha
akkor ebredne fel, amikor a GC fut). A sleep blokkolo oprendszer hivas,
az elaltatott szal nem csinal semmit (nem porog egy ciklusban, es
szamolgat, amit megzavarna egy leallitas). Ha nem igy lenne, akkor
zabalna a processzort (ahogy a flash reklamok szoktak... ;) )

  atleta