[Java lista] metronom

Rozemberczki Zoltan rozoli at sunserv.kfki.hu
2007. Okt. 8., H, 07:51:42 CEST

Szia István,
Ez a sleep 2 tetszik nekem. Alapvetöen úgy csináltam, ahogy leírtad, csak
a sleep 2 maradt ki.
Kiváncsi vagyok, hogy mit szól ehhez a gc()?
(Lehet, hogy röhög a markába, de az is, hogy átverődik.)
Ha kipróbátam, megírom a tapasztalatot.
Azért nyomatom ezt a metronómot, mert imponál nekem, hogy az ütéseket
jelentő hangfájlokat ki
tudom cserélni, olyat választok, amilyen hangerőben és hanghatásban
tetszik, s ezzel is lehet támogatni a felhasználót.
Zoli

<Ne feledd, hogy számítógéped nem kívánságaid, hanem parancsaid
teljesíti!>