[Java lista] Hibernate + enum mapping

Sandor Szilagyi szilsan at gmail.com
2007. Okt. 6., Szo, 22:26:22 CEST

Az rendben, hogy mit kellene butykolni.
De automatikusan lenne jo. Vagyis ha az enum ertekeibol letrehozna egy
tablat, feltoltene az ertkekkel (s persze az enumnak megfelelo
strukturaval hozna letre a tablat). Aztan eszembe jutott, hogy mi van,
ha a kod valtozik, akkor a DB-t is kell valtoztatni. Nem tudom mi a
design pattern db kezelesre enum eseten. Van erre valami irodalom
esetleg? Vagy te hogyan oldod meg ezeket a helyzeteket?

szilsan