[Java lista] Hibernate + enum mapping

CoL col at gear.hu
2007. Okt. 6., Szo, 23:32:22 CEST

Szia,

Sandor Szilagyi wrote:
> Az rendben, hogy mit kellene butykolni.
> De automatikusan lenne jo. Vagyis ha az enum ertekeibol letrehozna egy
> tablat, feltoltene az ertkekkel (s persze az enumnak megfelelo
> strukturaval hozna letre a tablat). Aztan eszembe jutott, hogy mi van,
> ha a kod valtozik, akkor a DB-t is kell valtoztatni. Nem tudom mi a
> design pattern db kezelesre enum eseten. Van erre valami irodalom
> esetleg? Vagy te hogyan oldod meg ezeket a helyzeteket?

Szerintem, mivel enum effektiv nem sql standard, fokent csak mysql-be
van, viszont check sincs feltetlen minden db-nel, lehet ezert
hanyagoljak ennek az altalanos db kodra forditasat.
Es fuggoen Te milyen db-nel fogod a generalt sql-t lefuttatni,
kiegeszited, vagy check-el vagy mysql eseten mondjuk enum-ra atirva az
oszlopot.

C.