[Java lista] User dokumentacio

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2007. Okt. 15., H, 11:26:48 CEST

Hello,

Egy jo nagy projekthez kellene felhasznaloi dokumentaciot csinalom. Raadasul a
kulonbozo usereknek mas-mas szolgaltatasok vannak bekapcsolva es a
kepernyokepek is ennek megfeleloen elternek egymastol.

Ezzel kapcsolatban van tobb kerdesem:

1. Mivel szoktatok ilyen dokumentaciot csinalni? Ha lehet pdf/html jo lenne.

2. probaltam a maven2/Doxia parost, amely valoszinuleg nagyon jo, csak mint a
legtobb Apache sw. enyhen aluldokumentalt:). Peldaul nem birtam megtalalni,
hogy mivel generalok pl. pdf-et? A plugint nagy nehezen megetettem vele, de a
generalas az nem megy. A regi 1.0-as maven-nek volt egy --goals parametere
ami kiirta a valaszthato celokat, a 2.0-ban ezt mar nem talaltam meg:(

 --
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu