[Java lista] User dokumentacio

Tamás Cservenák t.cservenak at gmail.com
2007. Okt. 17., Sze, 00:59:17 CEST

Szia,

pedig pont a Maven2/Doxia szepen le van irva itt:

http://maven.apache.org/doxia/doxia/doxia-maven-plugin/usage.html

ez valojaban egy POM reszlet, ami latex, pdf, rtf es xdoc formatumban
"kopi" ki az outputot.

Igen, sajna a Maven site elegge cafatokban van, jelenleg eppen
takaritas alatt all es (remeljuk vegre) rendszerezve lesz.

~t~