[Java lista] User dokumentacio

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2007. Okt. 17., Sze, 18:58:50 CEST

hello,

Ezzel a dátummal: Wednesday 17 October 2007 00.59.17 Tamás Cservenák ezt írta:
> pedig pont a Maven2/Doxia szepen le van irva itt:
> http://maven.apache.org/doxia/doxia/doxia-maven-plugin/usage.html

Igen, ezt megtalaltam, sot a maven doksiban leirjak, hogy hogy kell site-ot
csinalni.
A 64K$-os kerdes: mivel kell pdf-et csinalni?
mvn site:run a site generalasa es futtatasa lokalis gepen, ez mukodik.
mvn site:pdf hiba

Ezt ertettem az pache sw-ek aluldokumentaltsaga alatt.
Persze, le kell tolteni a forrast es kimazsolazni belole.
Amint irtam, az 1.0-as maven-ben volt egy maven --goals parancs, ami kiirta a
valaszthato celokat es ebbol mar lehetett probalkozni. Az uj Maven2-ben ez
mintha hianyozna, ill ezt sem talalom :(

--
udv,
Zamek
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu