[Java lista] User dokumentacio

Tamás Cservenák t.cservenak at gmail.com
2007. Okt. 18., Cs, 14:30:35 CEST

Szia,

pdf-et a doxia maven plugin "doxia:render-books" goal segitsegevel
csinals, de ez a "nyers" indulas. Termeszetesen, a teljes valasz a
kerdesedre: "pdf"-et ugy kell csinalni, hogy bekonfiguralod a doxia
plugin-t hogy PDF-et (is) csinaljon, majd meghajtod azt :)

Viszont az M2 erossege pont az, hogy kulonbozo "goal"-okat kotsz
(bind) a predefinialt maven fazisokhoz. Ezert, ha pl. a csatolt
peldaprojektet megnezed, ott a "mvn site" legeneralja a konyvet
(pdf-et).

Ennelfogva, sokkal egyszerubb lesz az eleted. Ez igaz kulonben az
egesz M1 kontra M2 vilagra is: amig az M1 eseteben majdnem mindig
valami plugin specifikus goal-t hivtal, az M2 eseteben csak 3-4 goal
kell (a szabvanyok), es a tobbit pedig neked kell "raaggatni".

---

Egy-ket megjegyzes a csatolt peldahoz:

- magyar nyelvu doksi krealasara a Doxia jelenleg nem kepes mert: a
PDF szabvany alapertelmezesben Latin1 enkodolasu fontokat tartalmaz.
Ha nem latin1-es doksi kell, akkor pl. bele kellene agyazni fontokat a
PDF-be, de ezt a doxia meg nem tudja

- viszont, ha a latin1 eleg, es ASCII-n kivul kell mas karakter is
(pl. francia, nemet, stb szoveg), akkor vedd eszre a native2ascii
trukkot :)

Udv,
~t~