[Java lista] Eclipse validation

Kaposi József jozsi42 at citromail.hu
2007. Okt. 24., Sze, 16:05:50 CEST

            Sziasztok!Szeretném az eclipse-nek megtíltani, hogy egy folder tartalmát validálja. Konkrétan a html és xml validátorokat szeretném kitiltani.Szerintem áttúrtam minden beállítást, de nem találtam hasonlóra lehetőséget.Egyáltalán lehetséges ilyen csinálni?Köszi

Éhes vagy? Internetes ételrendelés, egyszerűen, házhozszállítással! Pizzák, hamburgerek, saláták, stb.... Minden egy helyen! KLIKK IDE!