[Java lista] Eclipse validation

istvan benedek istvan.benedek at gmail.com
2007. Okt. 25., Cs, 09:38:16 CEST

Kedves Jozsef,

A Validatorokat globalisan illentve project szinten felulirhatod. Sajnos,
tudtunkal, nem lehet folder szinten validatorokat modositani. Amennyiben,
meg is mappa szintre szeretned levinni a validatorokat, a legjobb ut ha a
meglevo html es xml validatorokat kiveszed, es megirod a sajat
validatorodat, amiben mondjuk, meg lehet a reszleteknel adni, mely
folderekre ne vegezzen ellenorzes a projektben.

Egyuttal szeretnenk meghivni, a December elejen megrendezesre kerulo
Budapest DemoCamp (http://wiki.eclipse.org/Budapest_DemoCamp) c.
rendezvenyunkre, ahol sok eclipse-t hasznalo emberrel talalkozhatsz,
beszelegethetsz, egy ital elfogyasztasa kozben!

Amint latjatok, kedves Java listasok, egy jo eclipse kerdes, akar meghivot
erhet a Budapest DemoCamp-re.

Best regards,
István Benedek
Sr. Software Engineer