[Java lista] String tömbök rendezése

Mariák Márton mariak.marton at freemail.hu
2007. Okt. 26., P, 13:02:05 CEST

SAP rendszerek közt XIben tranformációkat lehet csinálni (anélkül,h a
küldő és fogadó rendszerhez hozzányúlnék), és van rá mód,h kapjak egy
kis java dobozkát :-) A lényeg,h van mondjuk 3 bemenet ami mindenképpen
String tömb, és van egy kimenet ami szintén csak String tömb lehet,
tehát csak egy metódust tudok megírni. Az egész egyébként egy nagy
perverzitás, amit ez a példa is jól mutat.
Szóval a három tömb jelképez egy adatbázis táblát, három mezővel.
Kimenet legyen a harmadik mező, az első kettő szerint megrendezve.
Megcsináltam ugyan szép ciklusokkal, de gondoltam van erre valami
elegántosabb/egyszerűbb megoldás. Ez itten a kérdés.