[Java lista] String tömbök rendezése

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Okt. 26., P, 13:20:46 CEST

On Fri, 26 Oct 2007 13:02:05 +0200
Mariák Márton <mariak.marton at freemail.hu> wrote:

> Szóval a három tömb jelképez egy adatbázis táblát, három mezővel.
> Kimenet legyen a harmadik mező, az első kettő szerint megrendezve.
> Megcsináltam ugyan szép ciklusokkal, de gondoltam van erre valami
> elegántosabb/egyszerűbb megoldás. Ez itten a kérdés.

Hasznald a sort metodust (Arrays vagy Collections osztaly) sajat
Comparator-ral. Csinalsz egy negyedik tombot (vagy Collection-t) aminek
minden eleme egy olyan objektum lesz, ami mindharom Stringet tartalmazza.
(Ez az objektum lehet sajat osztaly, vagy megint csak egy tomb illetve
Collection.) A Comparator.compare-t meg egyszeruen olyan ra irod meg,
hogy elso korben az elso mezo alapjan hasonlit ossze, aztan, ha ott
egyezes van, akkor a masodik alapjan.

  atleta