[Java lista] Hogyan lehet jelszot valtoztatni ha lejart (Tomcat+JDBC+ORA+thin)

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2007. Sze. 7., P, 16:39:02 CEST

Szia!

Sajnos ugy tudom thin driver hasznalataval adatbazis user jelszavat
nem valtoztathatod meg. Ehhez mindenkeppen oci driver kell.
Mintha itt is ez lenne a tema:
http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=455430&messageID=2078732

Hat ha nem lehet oci-ra cserelni a drivert (amit megertek), akkor meg
azt lehet, hogy thin segitsegev hivsz egy PL/SQL procot mondjuk egy
masik userrel, DBA-val es majd adatbazis oladalon elvegzi o a piszkos
munkat. (persze nem tul elegens, meg ilyesmi....)

Udv.,
Andris