[Java lista] Hogyan lehet jelszot valtoztatni ha lejart (Tomcat+JDBC+ORA+thin)

Otto CSATARI dreaml at freemail.hu
2007. Sze. 7., P, 20:49:05 CEST

> Sajnos ugy tudom thin driver hasznalataval adatbazis user jelszavat
> nem valtoztathatod meg. Ehhez mindenkeppen oci driver kell.
> Mintha itt is ez lenne a tema:
> http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=455430&messageID=2078732
Igen ezt, én is olvastam. Csak volt olyan levél is, aki lelkendezett,
hogy megy neki, ezért reménykedtem :-). Meg nem volt 100% egyértelm"u.
Az oci-ra cserélni nem szeretnék, bár még azt sem tudom ott menne-e,
mert nem sikerült életre keltenem 1 óra alatt. Bármit kínlódtam vmi
baja volt a nem talált ocijdbc10-zel.

> Hat ha nem lehet oci-ra cserelni a drivert (amit megertek), akkor meg
> azt lehet, hogy thin segitsegev hivsz egy PL/SQL procot mondjuk egy
> masik userrel, DBA-val es majd adatbazis oladalon elvegzi o a piszkos
> munkat. (persze nem tul elegens, meg ilyesmi....)
Ezt szerettem volna elkerülni. Egy felhasználó, veszélyes jogkörrel,
beégetve (a tomcat-en belül). De ha nincs jobb, akkor megnézem mi a
lehet"o leg-minimum amit adni kell, hogy egy felh. egy másik jelszavát
módosíthassa...

Köszi,
Ottó