[Java lista] JBOSS Seam információ csere

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2007. Sze. 25., K, 09:28:10 CEST

hat diohejban amire emlekszem [flame szogletes zarojelben]:

- ez a bijection moka ez a 'nosza ujitsunk mi is valamit' dolognak tunik de
alapvetoen nekem inkabb atlathatatlan mint szukseges [valamelyik hivatkozott
anyagbol azt is megtudtam h tulajdonkepp a DI-t is ok talaltak ki]

- @This @Is @Not @What @Annotation @Was @Made @For

- a beletomott featurek nagyban elosegiti az architekturalis borulast, mindenki
csinalhat mindent, elmosodnak a layer-hatarok (nyilvan ez nem a technologia
hanem a fejlesztok hibaja(!) de a "tul sokat enged" problema sok technologianal
elojott mar (JSP jut eloszor eszembe))

- [szamomra] teljesen kovethetetlen setup, 38 config file, microcontainer vs
standalone vs mittomenmi, de lehet hogy ez egy advanced jboss usernek egyertelmu

- kovethetetlen utemterv [szokasos jboss project management], otleted nincs
melyik bugot kb mikor fogjak javitani, a kovetkezo minor releaseben melyik major
featuret irtak ujra public api change-el, stb

- [amator releasek, adhoc verziozas, ugyanolyan verzioval kulonbozo tartalmu jar
fileok release-e(!), stb]

- [elkepeszto mennyisegu suketeles, hype es FUD minden szinten a blogoktol a
konferenciakig]

amire emlekszem h tetszett: backing beanek xml nelkul ugyes, logolasnal az a
csoda-kiertekeles detto otletes.

Kristof