[Java lista] JBOSS Seam információ csere

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2007. Sze. 25., K, 10:50:36 CEST

az annotationokkal kapcsolatban asszem rosszul fogalmaztam. Nekem hatarozottan
szimpatikusak, es en is atallok annotation alapu autowire-re spring 2.1-el mert
lenyegesen egyszerubb lesz az eletem. Amire irtam azok ezek (gavin peldaibol):

@In @Current Document document;
@In @LoggedIn User currentUser;
@In @DocumentDatabase EntityManager docDatabase;
@Resolves
@Asynchronous @PayByCheque
PaymentProcessorService createAsyncPaymentProcessor(@PayByCheque
PaymentProcessor processor) {
    return new AsynchronousPaymentProcessorService(processor);
}

mert ettol egyreszt kaprazik a szemem masreszt kukacokkal fogok almodni
harmadreszt ha mar rails lett az emlegetett szamar akkor (ahogy te is irtad)
probaljunk valami sensible defaultot hasznalni..

Microcontainer ott jott szembe amikor megprobaltam ugy osszerakni a projectet
hogy meg unit/integration tesztek is fussanak, ill szerintem 7 xml file
kifejezetten sok, plane az atlagos annotation-mennyiseg mellett.

Kristof