[Java lista] JBOSS Seam információ csere

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2007. Sze. 25., K, 10:22:05 CEST

alap beallitasokkal egyik projektunk 6 perc(!) alatt deployalt.
finomhangolas utan 12mp. Loggolas olyan beszedesre van allitva, hogy
az valami fortelem (minden debug szint alapbol) -> jboss-log4j.xml, a
bennelevo tomcat is nagyon sokaig teszi magaeva a dolgokat, ha jol
remlik azon is allitottunk sokat. Ezutan viszont egy Win2003 / P3
800MHz / 128MB ram is elviszi. :)

Az annotaciokkal kapcsolatban nem ertek egyet. Miert kellene mindent
kulonszedni config file-ba, amikor a bean-ek meg minden mas lehet
onkonfiguralo. Ugyis vegig kell nezni az osztalyokat, feltolteni a
bean pool-t, miert ne olvashatna az osztalybol be, hogyan kezelje?
Ugyan ez entity-re es seam komponensekre. nem is emlekszem mikor
szerkesztettem utoljara konfiguralo xml-t. Ja de, web es components
xml a belovesnel, es pages xml a vezerlesnel, ennyi.  (de jelenleg 7db
xml van jboss conf konyvtaramban, ez kozel sem belathatatlan). Ugyan
ez lookup-ra. Sokszor 3-5 sor helyett egy In / Out annotacio. Miert
rossz az?

Microcontainer meg a tobbi egy olyan dolog, amivel nem kell hogy
foglalkozz, amig nincs ra szukseged. De ha kell, akkor arra is van
megoldas. :) Amugy nem vagyok nagy jboss fan, de szerintem ezek a
koncepcionalis dolgok inkabb lehetosegek, mint ganyolasra kesztetoek.
(de igazad van, ez tervezestol es fejlesztotol fugg)

A szokasostol eltero konvenciok meg rendre olyan dolgok, amiket nem
kot meg egyetlen szabvany sem, es ugy lattak, hogy lehet az
eddigiektol elteroen (hol jobban / roszabbul) is.

Flame is csak addig az, amig van ra reakcio, ne legyenek mar
feleslegesek a szogletes zarojeleid.. ;)