[Java lista] J2EE alkalmazasszerver

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Sze. 25., K, 10:43:11 CEST

On Tue, 25 Sep 2007 08:43:18 +0200
Kristof Jozsa <dyn at ond.vein.hu> wrote:

> definiald a j2ee kornyezetet..

j2ee appserver, mint pl. a JBoss. Mi annak a hivatalos kategorizalasa?

> en ezt sima springes webappnak irnam meg
> ami tetszoleges servlet containeren fut (de itt is kezd kepzavar lenni

Koszi.

Annyiban azert nem tetszik a webapp megoldas, hogy futkoraszik a hatterben
idozitve egy-ket feladat (vegulis az az alkalmazas fo feladata). Tudom,
hogy ezt is meg lehet csinalni servlet containerben (load-on-startup
servlettel, stb.) csak nekem ez ebben az esetben kicsit fejreallitott
gondolkodasnak tunik :), meg hackelesnek. Mondjuk, hogy ez egy server
alkalmazas aminek van egy webapp kezelofelulete. En arra gondoltam, hogy
ha nem j2ee containerbe telepitem, akkor csinalok egy onallo alkalmazast,
es abba rakok beagyazva egy webszervert, ami a webalkalmazast futtatja.
De ez mar tenyleg tisztan deployment kerdes.

> mert mar a tomcatet is alkalmazasszervernek becezik).

Igen, ez eleg zavaro.

  Ba'ly,
    Atleta