[Java lista] J2EE alkalmazasszerver

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2007. Sze. 25., K, 17:51:05 CEST

> hogy ezt is meg lehet csinalni servlet containerben (load-on-startup
> servlettel, stb.) csak nekem ez ebben az esetben kicsit fejreallitott
> gondolkodasnak tunik :), meg hackelesnek.

Ha normalisan csinalod Springgel (es nem load-on-startup servlettel),
akkor nekem nem tunik sem fejreallitottnak, sem hackelesnek:

Spring ContextLoaderListener elindul, valamelyik service osztalyod
initjeben megcsinalod a szalakat, itt hasznalhatsz mindenfele
java.util.concurrent csodakat, vagy Quartzot (bar azt inkabb Spring
factory osztalyokkal), de akkor is Java Threadek lesznek.

Magyusz