[Java lista] J2EE alkalmazasszerver

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Sze. 25., K, 19:11:45 CEST

On Tue, 25 Sep 2007 17:51:05 +0200
"Tamás Magyar" <magyusz at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Ha normalisan csinalod Springgel (es nem load-on-startup servlettel),
> akkor nekem nem tunik sem fejreallitottnak, sem hackelesnek:

Koszi, asszem igy fogom megcsinalni. De azert a zavarkeltes vegett
elmondom, hogy miert erzem annak :). Egyreszt a feladat megfogalmazasabol
kovetkezik a fejreallitottsag: kell egy alkalmazas, ami bizonyos
beutemezett feladatokat elvegez idonkent, visszajelzeseket fogad, az
atadott adatokat kikuldi. Ennek az alkalmazasnak van egy (tortenetesen)
webes kezelofelulete. Ez az en fejemben ugy csapodott le, hogy az
alkalmazas tartalmazza a webes kezelofeluletet (mint kiegeszito funkciot)
es nem forditva. Nem hivnam klasszikus webalkalmazasnak. Akkor pedig egy
beagyazott servlet container lenne a megfelelo megvalositas

A load-on-startup meg szerintem egy hack arra, hogy valami modon
ravegyuk a servlet containert arra, hogy elindithassuk a hatter
processzeinket (ami valojaban az alkalmazas fo
feladata), mivel erre - talan nem veletlenul - a servlet speckoban nincs
mas lehetoseg.

> Spring ContextLoaderListener elindul, valamelyik service osztalyod
> initjeben megcsinalod a szalakat, itt hasznalhatsz mindenfele
> java.util.concurrent csodakat, vagy Quartzot (bar azt inkabb Spring
> factory osztalyokkal), de akkor is Java Threadek lesznek.

Vilagos, nem is az implementaciora irtam, hogy ganyolasnak kell lennie,
hanem a koncepciora. Ill. nekem erzesre az, de ez csak elmelet,
gyakorlatilag ugy fogok nekiallni, ahogy mondtatok.

Igazabol gyakorlatilag valoszinuleg csak annyi a kulonbseg a ket megoldas
kozott, hogy a beagyazott webszervereset konnyebb telepiteni, az egyszeru
webalkalmazast pedig konnyebb olyan gepre telepiteni, amin tobb webapp is
fut (itt nem fog, dedikalt gepunk van).

  atleta