[Java lista] Subclipse kezdo kerdes

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2007. Sze. 26., Sze, 23:17:02 CEST

Ez nem subversion kerdes, inkabb eclipse team munka kerdes. Ezek mind
Eclipse specifikus fileok, semmi kozuk a subversionhoz.  Nekem
(nekunk) eddig kulonbozo projekten, kulonbozo kollegakkal mindig
bevalt, hogy megosztottuk ezeket.

.classpath conflict foleg a source attachmentek kulonbozosege miatt
lehet, erdemes halozati meghajtora tenni, vagy vaklami user
variable-hoz (pl. SOURCES_HOME) relativan megadni

.settings filejai nem szabad, hogy conflictoljanak - legfelejebb a
fileok elso sora a datum miatt, de az meg tok mindegy - ha ugyanolyan
verzioju Eclipset es pluginokat  hasznaltok (oprendszertol lehet
kulonbozo).

.project conflicttal meg nem talalkoztam

Magyusz