[Java lista] Subclipse kezdo kerdes

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2007. Sze. 27., Cs, 08:51:54 CEST

A nagykonyv szerint a repoban csak azt szabat tarolni, amibol egy szuz gepen
tudsz buildet csinalni belole. Nyilvan adatbazis szerver, toolok nem. Tehat
forrasok, build scriptek, mindefele generalo scriptek, adatbazis sema,
ilyesmik. Ezt az elvet kovetve bele lehet esetleg tolni meg 3rd libeket is,
bar gyanitom itt kulonbozhetnek a velemenyek. En annak idejen nagyon nagyokat
szivtam, mert a kollega beletolta az ide specifikus fileokat, ami felulirta
az enyemet, es mivel itt mindenfele eleresi ut volt tarolva, borult az egesz
a fenebe.