[Java lista] Subclipse kezdo kerdes

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Sze. 27., Cs, 10:35:57 CEST

Nyilvan nem agyatlanul es plane nem onhatalmulag kell csinalni. De ha
elore meg van beszelve, es minden futo projektre kulon eclipse-ed van,
vagy olyan szerencses vagy, hogy egyszerre csak egy projekten kell
dolgoznod, akkor ez a megoldas mujkodik.

(Masfelol a project/settings/classpath file-ok igen ritkan valtoznak a
fejlesztes soran, tehat ha valamiert, hat ezert nem erdemes bepakolni
oket.)

lsp