[Java lista] forditas: Eclipse vagy JDK?

biziclop biziclop at gmail.com
2008. Ápr. 2., Sze, 11:43:19 CEST

Ja, akkor felreertettelek.

En mindig a fejlesztoi gepen buildelek, mert ott vannak meg az
eszkozok hozza. Egy integration serveren elvileg mar nem lenne szabad
mas legyen, mint ami az eles gepen, tehat semmifele maven vagy ant
szoba se johet ott mar.

Nalam legalabbis.

De igen, en is parhuzamosan hasznalom a ketfele buildelesi modszert,
csak mindkettot az eclipse-bol szeretem meghivni.

lsp