[Java lista] forditas: Eclipse vagy JDK?

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2008. Ápr. 2., Sze, 11:51:35 CEST

integration server alatt en continous integration servert ertettem (nem
tesztszervert), azon azert szokott lenni build tool..

amugy azert erzem zurosnek devel gepen buildelni mert azert lattam mar olyat
hogy X fejleszto gepen buildelt artifactban mas volt mint Y fejleszto gepen
buildeltben, aztan X nem volt vagy szabira ment, felmondott, mittomen, nem
lehetett rendesen buildelni, stb.. egy integration server relative 'fuggetlen'
kornyezet, ha ott jo a build akkor nem fuggunk egyetlen fejleszto gepen levo
aktualis hackektol/beallitasoktol sem.