[Java lista] forditas: Eclipse vagy JDK?

Zsombor gzsombor at gmail.com
2008. Ápr. 2., Sze, 12:17:52 CEST

2008/4/2 zamek <zamek at vili.pmmf.hu>:

> hello,

> fejleszto
> Ezert nagy talalmany a Maven. A pom.xml-ben beallitod, hogy milyen jar-ok
> es
> egyeb fuggesek vannak, aztan az elso inditaskor lerangatja localba a kert
> file-okat es maris konzisztensek vagyunk.

Kivéve, amikor nem. Tipikusan olyan hibákkal találkozom amikor óvatlanul
mavennel buildelő projektet lefordításába vágnám fejszécskémet, hogy
 - snapshot dependenciák - hát a legutolsóval pont nem buildel
 - olyan dependenciák amik nem snapshotok, de pont nem megtalálhatóak
 - a fejlesztők saját külön repot használnak, ami persze nem müködik
éppen/már.

ĂĽdv
 Zs