[Java lista] forditas: Eclipse vagy JDK?

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2008. Ápr. 2., Sze, 12:42:26 CEST

Ezzel a dátummal: Wednesday 02 April 2008 12.17.52 Zsombor ezt írta:

> Kivéve, amikor nem. Tipikusan olyan hibákkal találkozom amikor óvatlanul
> mavennel buildelő projektet lefordításába vágnám fejszécskémet, hogy
>  - snapshot dependenciák - hát a legutolsóval pont nem buildel
>  - olyan dependenciák amik nem snapshotok, de pont nem megtalálhatóak
>  - a fejlesztők saját külön repot használnak, ami persze nem müködik
> éppen/már.

Ez igaz, en is szivtam/szivok  apache (!) project-ekkel,  de itt arrol
beszelunk, hogy _sajat_ fejleszteseink hogy legyenek konzisztensek. Mas
trehanysagarol nem tehetunk, de a sajat csapatunkban egy szerverre fel lehet
tenni a kozosen hasznalt lib-eket, majd az egyes projectek ezekbol
dolgozhatnak. Akar a szerver cron-bol update-elheti  a kozos repo-t, stb.
Csodaszer nincs, mint ahogy a gondolatolvaso szamitogepet sem talaltak meg
fel, hiaba bizonygatom az egysegsugaru winuser fonokomnek.

 --
udv,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu