[Java lista] forditas: Eclipse vagy JDK?

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Ápr. 2., Sze, 14:10:41 CEST

On Wed, 2 Apr 2008 13:10:02 +0200
Zsombor <gzsombor at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Jah. Ezért preferálom a függőségeket ugyanabba az svnbe - tudom idejét
> múlt -  de müködő ideáját.

Ez mitol idejet mult? Szerintem elvi kulonbseg van ekozt, meg akozt,
ha valami kozponti helyrol kell huzogatni a fuggosegeket. Hogy a
huzogatast maven csinalja vagy egy shel script, vagy mondjuk egy
normalisabb linux package managere, az mar lehet modernseg kerdese.

Hiaba van integracios szerver, ha a cumo csak azon buildel, akkor
logikailag az (majdnem) ugyanaz, mintha csak egy db. fejleszto egy db.
gepen lehetne forditani. Jo, a csapat szamara konnyebb a hozzaferes, de a
vegen megis csak mindket eset arrol szol, hogy a kornyezet nehezen
reprodukalhato es csak egy db. van belole.

  atleta