[Java lista] forditas: Eclipse vagy JDK?

Kristof Jozsa dyn at ond.vein.hu
2008. Ápr. 2., Sze, 14:21:36 CEST

Marai Laszlo wrote:

> Ez mitol idejet mult? Szerintem elvi kulonbseg van ekozt, meg akozt,
> ha valami kozponti helyrol kell huzogatni a fuggosegeket. Hogy a
> huzogatast maven csinalja vagy egy shel script, vagy mondjuk egy
> normalisabb linux package managere, az mar lehet modernseg kerdese.

azert nem praktikus a jarokat svn-be tenni mert csak 'nehezebb' lesz tole a
forrasfa, binaris fileokkal ugyse tud sokmindent kezdeni egy VCS. Ettol
fuggetlenul egy-egy valamiert fontos tagged build dependencyjeit elrakni kulon
(mvn dependency:copy-dependencies).

> Hiaba van integracios szerver, ha a cumo csak azon buildel, akkor
> logikailag az (majdnem) ugyanaz, mintha csak egy db. fejleszto egy db.
> gepen lehetne forditani.

nyilvan nem csak azon buildel, de az azon keszult build kerul a teszt- illetve
prod kornyezetekbe, nem a Kisjozsi gepen keszult ("mert mindig azon szoktuk").