[Java lista] Maven project tomcaten futtatva

Stef stefhun at gmail.com
2008. Ápr. 6., V, 11:52:23 CEST

Sziasztok!

Egy ant-os webapp-ot átraktam maven struktúrába. Megy is minden, jetty-vel
és tomcat-el is.
Egy gondom van: a tomcat alatt a logs mappába nem teszi bele a konfigurált
logot (file appender).
A log4.properties az src/java/main alatt van, a war-ban pedig a classses
mappában, tehát elméletileg minden rendben, de a tomcat mégsem készíti el a
logot.
Megnéztem a tomcat logjait de semmi hiba üzenet vagy log4-hiányra való
panaszkodás...
Mit szúrhattam el, hogy figyelmen kívül hagyja?

Üdv!
Stef
--------- következõ rész ---------