[Java lista] Maven project tomcaten futtatva

Peter Verhas peter at verhas.com
2008. Ápr. 6., V, 19:55:06 CEST

Szerintem nálad az src/main/java alatt van, és nem az src/java/main alatt.

Egyébként az src/main/resources alatt kellene, hogy legyen.

Ha azonban a WAR fájlban a megfelelő helyre kerül, akkor semmi köze a
maven-hez, az már a Tomcat dolga, hogy hogyan használja az
alkalmazást, nem is tudja, hogy mi pakolta össze.

Szerintem egyébként nézd át mégegyszer, hogy az van-e a WAR-ban (de
még inkább a webapps alatt, szétszedve) aminek szerinted lennie kell.

Péter