[Java lista] System.out.println() + magyar ékezetes karakterek

Ferenc Boldog ferenc.boldog at gmail.com
2008. Ápr. 6., V, 14:03:05 CEST

Hali,

eclipse eseten en igy:

Csinalni kell egy shared "Run Configuration"-t.
http://gear.hu/blog/coffeshrub/shared_run_cfg.png
Ez azert kell, mert nem lehet kivalasztani ilyen kodolast (nalam
legalabbis, meg is nezem van-e bugreport rola.. :-D ).

Utana a $projectneve.launch fileban lecsereled ezt a sort:
<stringAttribute key="org.eclipse.debug.ui.ATTR_CONSOLE_ENCODING"
value="Cp852"/>
a megfelelo kodolasra. http://gear.hu/blog/coffeshrub/lauch_cfg_file.png

Es a vegeredmeny ez lesz:
http://gear.hu/blog/coffeshrub/encoding_test.png