[Java lista] SEO

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2008. Ápr. 7., H, 19:41:54 CEST

Hali,

Nem tudom, hogy a tárgybeli téma (Search Engine Optimization) mennyire off,
mennyire van (magyar) tapasztalat és/vagy hangulat hozzá itt a listán,
megér-e egyáltalán egy egész threadet.

Az én fantáziámat olyan kérdések piszkálják, hogy...

- Ha egy - teszem azt - fodrásznak van egy honlapja, akkor (hirdetés nélkül
természetesen) mennyire tud felkúszni (és ott maradni) a célirányos találati
listán, mennyiben tudja azt manipulálni (saját erőből, publikusan
hozzáférhető tippek alkalmazásával és/vagy szakértőket megbízva), mennyiben
támogatja/hagyja/akadályozza ezt a manipulálást a Google?

- Két fodrász közül ki lesz előrébb a találati listán? Aki több lóvét tesz
az ügybe? (Csak viccelek, de azért nem 100%-ban)

- És amire szinte lehetetlen válaszolni: milyen határig érdemes eröltetni a
témát (amitől már csak ráfizetés)?

- Jól látom-e, hogy az egész SEO elmozdult egyfajta webmarketing irányba,
web2 hype-ok (blog, social network és társai) révén?

- És egy zárójeles kérdés, mennyiben van nyelvi lokalizációs vetülete az
egész témakörnek?

Meg ilyesmik...
MM