[Java lista] Elmeleti kerdes: os konstruktorabol feluldefinialtmetodus hivasa

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Ápr. 24., Cs, 10:02:53 CEST

Az látod lehet, de nekem úgy tűnik, hogy éppen értéket akar adni nekik. Az viszont megint működik a child metódusában. Nem lehet viszont kezdeti értéket megadni a deklarálás helyén (int a = 1 hibás), különben hiába írta felül a super konstruktorából hívva, visszakapja a megadott "kezdeti" értéket, amint elindul a saját konstruktor.

(Az alapértelmezett érték - pl null, 0, stb) a memória lefoglalásakor történik, az pedig by definition lefut a konstruktorok meghívása előtt. Utána már csak a "kézzel" megadott kezdeti értékek beállítása történik - ha pedig ilyen nincs, akkor megőrzi azt az értékét, amit akármikor kapott a konstruktorok hívogatása közben.)

Ez így valahol a langspec-ben mintha le is lenne írva, de ugyan meg nem keresem most.

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck