[Java lista] Elmeleti kerdes: os konstruktorabol feluldefinialtmetodus hivasa

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2008. Ápr. 24., Cs, 11:05:42 CEST

On Thu, 24 Apr 2008 10:02:53 +0200

  Hali!

Ha jol ertem az a gond, hogy az os konstruktora hiv egy metodust, ami a
gyermekben felul van definialva, es o azt szeretne, ha ilyenkor a gyermek
metodusa futna le, nem az ose. Ez meg ugye nem tortenhet meg, mert
ilyenkor a gyermek konstruktora meg nem futott le, a virtualis tabla
gyermekre vonatkozo resze sem feltetlenul letezik.

Igen, ezzel megkerulheto a fenti problema, csak minden leszarmazottnak
figyelnie kell ra, hogy meghivja a sajat init-jet. (De a konkret
problemara tenyleg egy XML mapper a legkenyelmesebb. Mar csak azert is,
mert akkor nem lesz tele a kod XML feldolgozassal, nem keverednek a
felelossegek.)

  atleta