[Java lista] Elmeleti kerdes: os konstruktorabol feluldefinialtmetodus hivasa

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2008. Ápr. 24., Cs, 11:18:04 CEST

> Ha jol ertem az a gond, hogy az os konstruktora hiv egy
> metodust, ami a gyermekben felul van definialva, es o azt
> szeretne, ha ilyenkor a gyermek metodusa futna le, nem az
> ose. Ez meg ugye nem tortenhet meg, mert ilyenkor a gyermek
> konstruktora meg nem futott le, a virtualis tabla gyermekre
> vonatkozo resze sem feltetlenul letezik.

De ez nem igaz, az ős konstruktorából teljesen jól meghívható bármely, a gyerekben aztán majd "overridden" metódus. A mezők inicializálása (null érték) is megtörtént már, csak az explicit kezdőérték adás maradt még el.

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck