[Java lista] Spring thread

Fodor Géza fodor.geza at yokozuna.hu
2008. Aug. 1., P, 12:05:10 CEST

Erre a watchdog típusú eljárást is tudnám javasolni, még áramköröknél
alkalmaztuk, hogy self-reset-et vagy suspend állapotot kényszerítsünk
ki. A lényeg az, hogy nem felszólítani kell az aktuális szálat önmaga
azonnali megsemmisítésére, hanem a szálon belül egy számlálót kell
folyamatosan csökkenteni és azt kívülről időnként egy határozottan nem
zérus értékre állítani. Ha a tesztelő szál úgy érzi, hogy kívülről már
nem látja senki, a számlálóját lecsökkentve adott feltételre meg fog
állni. Nem túl veszélyesen nagy számot kell ugyebár beállítani, nehogy
az idők végezetéig várjunk az önpusztítással. És arra is figyelni
kell, hogy a teszt szál nehogy nagyságrendekkel gyorsabban fusson,
mint az őt vezérlő paraméter állításának sebessége. :)

Géza