[Java lista] red5 was: JavaFX Preview SDK

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2008. Aug. 1., P, 13:23:29 CEST

> A browserban futo flash kliensben nem lehet sem altalanos celu
> halozati protokoll-stacket
Pontosan mit értesz ez alatt? Socket kezelés már van benne (láttam már
perverz MySQL-lel kummunikálni tudó flash cuccost), mi is a chatet IRC-n
toljuk.

> Persze lelkes open source
> fejlesztok a protokollt visszafejtettek, es red5 neven megvalositottak
> Javaban,
Van még a Wowza is, de ők fizetősek lettek, plusz van még egy magyar
cucc is: Milenia, egyik volt kolégánk csinálja. Pl. ő csinált RTMP-t
flashben is, akár ezt is meg lehet csinálni.

Üdv,
Felhő