[Java lista] red5 was: JavaFX Preview SDK

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2008. Aug. 1., P, 14:29:48 CEST

2008/8/1 Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu>:
> Pontosan mit értesz ez alatt?

Valoszinuleg tevedek, egy hettel ezelott kb annyit tudtam a flash
fejlesztesrol, hogy az OpenLaszlo abba is tud generalni :-)

> Socket kezelés már van benne (láttam már
> perverz MySQL-lel kummunikálni tudó flash cuccost), mi is a chatet IRC-n
> toljuk.

Akkor fogalmazzunk ugy, hogy ugy tudom az RTMP a legkezenfekvobben
hasznalhato modszer kliens-szerver kommunikaciora (RPC, Shared
Object-ek, es stream-ek.)

> Van még a Wowza is, de ők fizetősek lettek, plusz van még egy magyar
> cucc is: Milenia, egyik volt kolégánk csinálja. Pl. ő csinált RTMP-t
> flashben is, akár ezt is meg lehet csinálni.

Na nezem, szerencsere az is javaban van irva, tehat meg mindig nem
vagyunk 100% off topicok :-)

Szocske