[Java lista] red5 was: JavaFX Preview SDK

Rákos Attila tenegri at tengerstudio.com
2008. Aug. 1., P, 14:45:08 CEST

> Valoszinuleg tevedek, egy hettel ezelott kb annyit tudtam a flash
> fejlesztesrol, hogy az OpenLaszlo abba is tud generalni :-)

Az OpenLaszlo nem lesz jó alap a Flash képességeinek megismeréséhez, mert
ha jól emlékszem még mindig csak 8-as verzióra tud fordítani, s közben a
9-es elég drasztikus változásokat hozott (meg itt a 10-es betája is egy
ideje és abban van RTMFP is peer-to-peer kapcsolathoz - igaz szerver akkor
is kell hozzá).

  Attila